SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa 4fun Media bez połowy wpływów i z 598 tys. zł zysku

W pierwszym kwartale br. grupa 4fun Media zanotowała spadek przychodów o 50 proc. do 5,63 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 1,45 mln zł straty do 598 tys. zł zysku.

Wynik operacyjny grupy 4fun Media poszedł w górę z 1,76 mln zł straty do 128 tys. zł zysku, a wynik EBITDA - z 31 tys. zł straty do 1,96 mln zł zysku.

W zakresie działalności kontynuowanej przychody firmy zwiększyły się o 3 proc. - z 5,45 do 5,63 mln zł. Wpływy z działalności zaniechanej wyniosły 5,88 mln zł, złożyły się na nie m.in. kanały telewizyjne, które firma sprzedała swojemu większościowemu akcjonariuszowi, oraz kilka spółek e-commerce’owych.

Natomiast w połowie ub.r. zbyła 51 proc. udziałów spółek prowadzących działalność jako agencja reklamowa Bridge2fun.

Screen Network ze wzrostem wpływów o 14 proc.

W zeszłym kwartale 84 proc. przychodów grupy 4fun Media zapewniła spółka Screen Network zajmująca się cyfrową reklamą zewnętrzną (ma 20 458 ekranów w 384 lokalizacjach). Jej wpływy zwiększyły się o 14 proc. do 4,75 mln zł.

Natomiast wpływy serwisu naEkranie.pl poszły w górę z 204 do 493 tys. zł. Miesiąc temu 4fun Media poinformowała, że zaczęła szukać inwestora dla tej witryny.

Przychody z usług dystrybucyjnych zmalały z 227 do 208 tys. zł, ze sprzedaży towarów - z 93 do 20 tys. zł, a te określone jako pozostałe poszły w górę z 54 do 160 tys. zł.

Zysk EBTDA grupy 4fun Media z działalności kontynuowanej zwiększył się z 390 tys. zł do 1,96 mln zł, a wynik netto - z 619 tys. zł straty do 598 tys. zł zysku.

Łączny wynik operacyjny grupy 4fun Media poszedł w górę z 1,76 mln zł straty do 127,5 tys. zł zysku, a wynik netto - z 1,44 mln zł straty do 598,3 tys. zł zysku.

W całym ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 13,8 proc. do 50,7 mln zł, a jej strata netto zmalała z 15,28 do 4,3 mln zł. Firma pozyskała 3,02 mln zł pożyczek w ramach tarczy kredytowej.

Biznes 4fun Media zależny od sytuacji epidemicznej

Według władz grupy 4fun Media na jej działalność w kolejnych kwartałach największy wpływ będą mieć dwa czynniki: rozwój pandemii oraz postęp realizacji ogólnopolskiego programu szczepień.

- Od czego zależeć będzie tempo odmrażania budżetów marketingowych i powrót do normalności. Dlatego analitycy rynku wskazują, iż precyzyjna prognoza dla branży reklamowej jest w obecnej sytuacji niemożliwa - zaznaczono.

W poniedziałek na koniec sesji giełdowej za akcję 4fun Media płacono 6,58 zł, co daje kapitalizację wynoszącą 27,89 mln zł. 63,76 proc. akcji spółki ma Epicom.

Dołącz do dyskusji: Grupa 4fun Media bez połowy wpływów i z 598 tys. zł zysku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl