Grupa BPS z zieloną kampanią „Eko? Logiczne, że się opłaca!"
„Eko? Logiczne, że się opłaca!” to hasło nowej kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS promujące głównie kredyt gotówkowy na cele ekologiczne.
Bohaterami kampanii „Eko? Logiczne, że się opłaca!” są Karol – „ogarnięty, rozgarnięty”, Staszek – autorytet, „wujek dobra rada” i Kasia, która „żadnych pytań się nie boi”. W serii filmików rozmawiają o wyzwaniach, przed którymi stają osoby chcące żyć oszczędniej i bardziej ekologicznie.
W ramach kampanii prowadzony jest też konkurs dla klientów z nagrodami finansowymi i rzeczowymi.
Kampania display i video jest realizowana w serwisach VOD, w social mediach i na portalach internetowych. Dodatkowo prowadzone są działania content marketingowe w wybranych portalach informacyjnych z grupy Polska Press. Artykuły edukacyjne dotyczące tematów ekologicznych kierują czytelników do oferty kredytowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Grupa BPS z zieloną kampanią „Eko? Logiczne, że się opłaca!"