Tomasz Jakubiak ambasadorem Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS
Tomasz Jakubiak znany m.in. z programów „Jakubiak rozgryza Włochy” i „MasterChef Junior”, został ambasadorem marki Banki Spółdzielcze, zrzeszone z Bankiem BPS, Bank BPS, Zrzeszenie BPS.
Banki Spółdzielcze i Bank BPS rozpoczynają kolejną odsłonę działań promocyjnych, rozwijających ideę „Jesteś u siebie”.
Główne hasło kampanii: „Załatw to po sąsiedzku!” ma podkreślać lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta.
W reklamach jako dobry sąsiad wystąpi Tomasz Jakubiak. Można od niego nie tylko pożyczyć cukier, zostawić pod opieką mieszkanie, czy zrobić wspólnego grilla. Podpowie też, gdzie i jak skutecznie załatwiać sprawy bankowe.
– Kucharz Tomasz Jakubiak to wyrazista postać. Chociaż od wielu lat występuje w telewizji, wciąż pozostał takim autentycznym chłopakiem z sąsiedztwa. Decyzja o naszej współpracy wynika z podobnych wartości, którymi kierują się na co dzień Banki Spółdzielcze i o których od zawsze otwarcie mówi także Tomasz Jakubiak. Jesteśmy pewni, że jego wizerunek zarówno w Internecie, jak i na witrynach oddziałów, przyciągnie wzrok klientów i wpłynie pozytywnie na postrzeganie Banków Spółdzielczych - mówi Robert Szymański, dyrektor biura marketingu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.
Kampania promocyjna składać się będzie z części wizerunkowej i produktowej. Realizowana będzie w Internecie, na portalach informacyjnych, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Wykorzystywane będą zarówno formaty banerowe, jak i wideo. Pierwsze reklamy ruszają na przełomie czerwca i lipca. Działania prowadzone będą do końca 2023 r.
Agencja Eskadra odpowiada za koncept kreatywny kampanii, a także produkcję spotów reklamowych i sesji zdjęciowej na potrzeby komunikacji w obszarze digital i BTL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Jakubiak ambasadorem Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS