Grupa Kerris wypromuje producenta olejków CBD Hemp Juice
Grupa Kerris podpisała umowę na obsługę firmy Hemp Juice, brandu oferującego produkty CBD.
Agencja odpowiada za zwiększenie sprzedaży online z uwzględnieniem wykorzystania niestandardowych formatów reklamowych.
Platformy społecznościowe jak TikTok i Pinterest znacząco ograniczają reklamę produktów z CBD. Zaś ekosystemy gigantów internetowych (Google, Facebook) oficjalnie zabraniają reklamy takich produktów, jednak analiza przeprowadzona przez Kerris Select, business unit Kerris Group zajmujący się performance marketingiem, wykazała, że jest to możliwe.
- Zbadaliśmy ewentualne opcje promocji i udało nam się rozpocząć wyświetlanie reklam w platformach Google i Facebook z brandem klienta. Sprawdziliśmy również, że LinkedIn Ads zezwala na promocję CBD. I choć ten kanał nie jest pierwszym wyborem dla tego typu produktów, będziemy stosować niekonwencjonalne metody dotarcia, które naszym zdaniem przyniosą oczekiwane rezultaty - powiedział Jędrzej Zarychta, head of Kerris Select.
Strony nie ujawniają szczegółów umowy.
Dołącz do dyskusji: Grupa Kerris wypromuje producenta olejków CBD Hemp Juice