Grupa naTemat poszerza ofertę, będzie łączyć funkcję wydawcy i agencji 360 stopni
Grupa naTemat chce kompleksowo realizować ofertę biznesową poprzez wdrażanie strategii od idei po produkcję, montaż i dystrybucję. Wydawca chce działać na zasadzie agencji 360.
W nowej ofercie Grupy „naTemat360” wydawca proponuje m.in. przygotowywanie kampanii reklamowych, działań promocyjnych na potrzeby danej marki, realizowania materiałów do publikacji w mediach Grupy lub niezwiązanych z nią. Dodatkowo, nowa strategia zakłada tworzenie wideo w telewizyjnej jakości: zarówno krótkich form internetowych, jak i relacji i wideoreportaży; przeprowadzanie wywiadów; tworzenie reportaży z firm i fabryk, nagłaśnianie akcji CSR czy dobieranie działań do employer brandingu.
– Rzeczy, które robimy dla naszych klientów już dawno wyszły poza ramy zwykłych kampanii reklamowych w internecie. Coraz częściej partnerzy przychodzą do nas nie tylko po zwykłe kampanie reklamowe, ale i świadczenia kreatywno-produkcyjne. Zdecydowaliśmy się dostosować do obecnego stanu rzeczy i przekształcić w wydawcę 360, odświeżając i konkretyzując naszą ofertę – poinformował Wirtualnemedia.pl Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.pl.
Dodaje, że do tej pory wydawca zajmował się także wymyślaniem konceptów natywnych i komunikacyjnych, szkoleniami, wydawaniem książek, magazynów papierowych, przygotowywaniem wideo promocyjnych czy realizowaniem sesji zdjęciowych. Działania te mają być kontynuowane.
NaTemat.pl ze spadkiem wpływów ze sprzedaży
W ub.r. spółka Glob360, właściciel Grupy naTemat, zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 27,5 proc. do 5,4 mln zł oraz 364,55 tys. zł zysku netto (wobec 1,15 mln zł zysku rok wcześniej). Udziałowcy spółki, Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, większość zysku przeznaczyli na kapitał zapasowy.
NaTemat360 ma być zarządzane przez managerów trzech pionów: redakcji, biura reklamy oraz działu produkcji.
NaTemat powstało w 2012 roku jako serwis informacyjno-publicystyczny. W skład Grupy naTemat wchodzi także serwis INNPoland.pl, MamaDu.pl, ASZdziennik.pl. W ramach grantu od Google uruchomiono również Trudat.pl, którego celem jest weryfikowanie newsów i opinii. O stylu życia można przeczytać w BLISS –lifestyle’owym dziale naTemat.
Dołącz do dyskusji: Grupa naTemat poszerza ofertę, będzie łączyć funkcję wydawcy i agencji 360 stopni