SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa SARE z nową strategią: omnichannel i technologia internetowa, 20-proc. wzrost EBITDA

Grupa SARE zaprezentowała swoje strategię korporacyjną na lata 2017-2019. Najważniejsze priorytety to 20-procentowy wzrost poziomu EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel.

Dariusz Piekarski, prezes Grupy SareDariusz Piekarski, prezes Grupy Sare

Według komunikatu nowa wizja spółki zakłada, że SARE będzie wiodącą polską grupą w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażającą innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Strategia zakłada szereg działań mających na celu poprawę efektywności działania grupy oraz zapewnienie swoim klientom narzędzi wspierających sprzedaż, które będą jednocześnie atrakcyjne kosztowo oraz dostosowane do ich potrzeb.

- Niezmiennie, nadrzędnym celem będzie dla nas przede wszystkim satysfakcja naszych klientów - zarówno obecnych, jak i przyszłych - podkreśla Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE. - Specjalnie dla nich zostały przygotowane innowacyjne narzędzia, które będą pomocne przede wszystkim w zwiększeniu sprzedaży w modelu omnichannel, ale także i wśród standardowych rozwiązań abonamentowych. Będziemy budować wartość spółki oraz zapewniać ponadprzeciętne zwroty z zainwestowanego kapitału dla akcjonariuszy. Zamierzamy stać się wysoko wyspecjalizowaną w technologii internetowej, multiusługową i innowacyjną grupą - dodaje.

SARE ujawnia, że nowa strategia to efekt wzrostu skali działalności grupy. Jednocześnie jest ona odpowiedzią na narastającą konkurencję w branży nowych technologii komunikacyjnych i marketingowych.

- Dynamiczny wzrost skali działalności Grupy SARE wymagał zmiany modelu biznesowego, uwzględniającego zwiększenie stopnia integracji Grupy i uzyskania efektu synergii oraz co kluczowe, zidentyfikowania najbardziej perspektywicznych obszarów i opracowania strategii ich dalszego rozwoju. Stawiamy sobie ambitne, ale naszym zdaniem w pełni osiągalne cele - ocenia Krzysztof Zawadzki, członek zarządu SARE.

Grupa SARE ma stawiać na badania i rozwój własnej technologii oraz zwiększenie kompetencji w zakresie omnichannel, prowadząc jednocześnie działania w zakresie fuzji i przejęć. Realizacja powyższych celów doprowadzić ma z kolei do uzyskania wiodącej pozycji w branży marketingu internetowego w Polsce.

Strategia zakłada możliwość dokonywania przejęć podmiotów działających w najbardziej perspektywicznych obszarach. Dotyczy to w szczególności firm działających w obszarze wideo marketingu czy tworzących rozwiązania mobilne.

Grupa SARE działa w branży komunikacji i marketingu w internecie koncentrując się na segmencie marketing automation. Poszczególne spółki z grupy oferują komplementarne usługi w obszarze planowania, realizacji i analizy efektów kampanii reklamowych (w tym poprzez autorskie systemy oprogramowania oraz obszerne bazy adresowe do wysyłki e-maili).

Dołącz do dyskusji: Grupa SARE z nową strategią: omnichannel i technologia internetowa, 20-proc. wzrost EBITDA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl