Grzegorz Kurzyński consumer sales managerem w Lenovo Polska
Grzegorz Kurzyński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży produktów konsumenckich (consumer sales manager) w Lenovo Polska. Ponadto objął także kierownictwo nad kilkuosobowym działem sprzedaży produktów konsumenckich.
Grzegorz Kurzyński w Lenovo Polska będzie odpowiedzialny za wzmocnienie pozycji marki na rynku poprzez realizację planów sprzedaży oraz zwiększenie udziałów firmy w poszczególnych kategoriach produktowych.
Kariera zawodowa Grzegorza Kurzyńskiego uwzględnia 20 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży. Swoje kompetencje zdobywał w polskim oddziale firmy Sony Europe na stanowiskach kierowniczych, gdzie odpowiadał m.in. za prowadzenie działu szkoleń produktowych oraz kierował działem sprzedaży produktów konsumenckich. W tym czasie zarządzał także działem akcesoriów Sony Europe.
W czasie swojej wieloletniej pracy, Grzegorz Kurzyński, skutecznie wykorzystywał techniki handlowe i narzędzia marketingowe, co wielokrotnie przekładało się na wzrosty udziałów sprzedaży. Doświadczenie uzyskane w pracy z rynkiem sprzętu RTV może z powodzeniem przenieść na obszar produktów IT.
Grzegorz Kurzyński ukończył studia magisterskie na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego na kierunku „Handel zagraniczny”.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kurzyński consumer sales managerem w Lenovo Polska