Grzeszna przyjemność reklamuje jogurty Milko (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamowa jogurtów deserowych Milko (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcję przygotowały firmy Legend Group, Red Carpet i MEC.
Reklama telewizyjna jogurtów Milko jest wystylizowana na włoski film, którego bohaterki zwierzają się księdzu z grzesznej ich zdaniem przyjemności. Na końcu spotu okazuje się, że również duchowny gustuje w tych produktach.
Kampania w zabawny sposób namawia do akceptacji własnych słabości i nieskrępowanego delektowania się jogurtami Milko Przekaz reklamuje ich wszystkie cztery smaki: Stracciatella,Tiramisu, Wanilia i Czekolada.
Spot od 6 maja jest emitowany w kanałach – ogólnopolskich i tematycznych – z oferty TVP, TVN, Polsatu i At Media. Celem akcji – zaplanowanej do 29 maja – jest podnoszenie świadomości i wzrost sprzedaży produktów Milko oraz budowanie wobec niej lojalności konsumentów.
Koncept kreatywny kampanii opracowała agencja reklamowa Legend Group, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Red Carpet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Grzeszna przyjemność reklamuje jogurty Milko (wideo)