Sigma Bis chce promować dla GUS spis powszechny
W przetargu Głównego Urzędu Statystycznego dotyczącym przeprowadzenia kampanii promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 wpłynęło sześć ofert. Złożyły je m.in. Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej i Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen. Walczą o 14,5 mln zł budżetu.
Przetarg podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy produkcji spotów reklamowych i filmu instruktażowego, zakupu czasu antenowego i emisji spotów w telewizji i radiu, zakupu czasu antenowego do lokowania wiedzy eksperckiej ekspertów statystyki publicznej w programach informacyjnych i lifestylowych, w celu promocji NSP 2021.
W tej części wpłynęło 6 ofert. Złożyły je: Media Group (z ceną 4,3 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (6,3 mln zł), Agencja reklamowa dsk (6,9 mln zł), Mastermind Media (3,8 mln zł), Sigma Bis (7,7 mln zł), Effective Media Solutions z Effective Media (6,3 mln zł).
Część druga obejmuje opracowanie materiałów, zakup powierzchni reklamowej i publikacja reklam i artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej w wydaniach papierowych. Jeśli dany tytuł posiada powiązany z nimi portal internetowy, to artykuł sponsorowany powinien być zamieszczony również na tym portalu.
Tu oferty złożyły: Media Group (2,5 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (2,4 mln zł), Agencja reklamowa dsk (2,3 mln zł), Mastermind Media (2,2 mln zł) i Sigma Bis (2,1 mln zł).
Budżet na kampanię wynosi 14,52 mln zł. Dla działań realizowanych w radiu i telewizji - 11,79 mln zł, w prasie - 2,73 mln zł.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań ma zostać przeprowadzony od 1 kwietnia do 30 czerwca br. Celem kampanii będzie przede wszystkim zwiększenie kompletności badania, jak również popularyzacja spisów powszechnych i ich wyników.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis chce promować dla GUS spis powszechny
i mają juz jednego durnia mniej