SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gwiazdy TVN reklamują w Warszawie jesienną ramówkę (wideo making of)

Jak zrealizowano spot promujący jesienną ramówkę TVN, w którym gwiazdy stacji reklamują ją w różnych miejscach Warszawy? Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

W nowym spocie wizerunkowym TVN występują gwiazdy najważniejszych programów i seriali jesiennej ramówki tej stacji, m.in. Magda Różczka i Paweł Małaszyński z nowego serialu „Lekarze”, Agnieszka Dygant, Daria Widawska i Leszek Lichota z „Prawa Agaty”, Marcin Prokop i Szymon Hołownia z „Mam talent!”, Magda Gessler z „Kuchennych rewolucji” i nowego programu „MasterChef”, Małgorzata Rozenek, czyli „Perfekcyjna pani domu” oraz Kuba Wojewódzki. Widzimy ich, jak w różnych punktach Warszawy rozdają ulotki i baloniki promujące TVN.

>>> „Masterchef” i „Lekarze” jesienią w TVN, ale bez Szymona Majewskiego

Na tych gadżetach znajdują się ikonki telewizora, komputera i telefonu, co ma podkreślać, że TVN można oglądać w wybrany sposób na różnych urządzeniach. - Nie chcieliśmy epatować urządzeniami - smartfonami, tabletami, bo te już pokazywaliśmy przy okazji poprzednich produkcji. Zależało nam na uniknięciu dosłowności. Tak powstał pomysł na posłużenie się symbolami - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

>>> „TVN wszędzie” - gwiazdy TVN wychodzą do ludzi (wideo)

Spot przygotowywano przez ok. trzy tygodnie, kręcono przez pięć dni, zaś postprodukcja zajęła dwa tygodnie. Pomysłodawcami filmiku są Robert Przyszlak, Maciej Chaberek, Anna Cisak, Łukasz Grzegorzek, Przemysław Kilichowski, Robert Krawczyk, Radosław Pilonis i Piotr Ruck. Przyszlak odpowiadał też za kreację, a Kilichowski był art directorem. Zdjęciami zajął się Mateusz Skalski, a reżyserią - Robert Krawczyk.

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy TVN reklamują w Warszawie jesienną ramówkę (wideo making of)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
te ulotki z tym czyms tam,co to kurna jest ?
materialy pismienne sprzedaja?
nie lepiej bilety rozdawac ?
i to wszystko takie bukoliczno-sielankowo-łeee
najlepsza jest kamera,to mnie zafascynowalo
odpowiedź
User
aa
chyba od paru lat to jest najsłabszy spot promujący ramówke. Ani muzyka nie wpada w ucho jak kiedyś np. Lenka oraz Imogen Cheap- to były super numery i niezłe zdjęcia z jakąś historią. A to to po prostu nuda, powielanie. I to digital pokazane chyba na "papierze", co najmniej oldchoolowo - ale jak dla widowni 50+ to jest super!
odpowiedź
User
olo
juz mam spot dla tvn na dziendobry
a teraz pracuje nad drugim
krotkie beda, 10 sek. i wystarczy
ale za to jakie !!!... baaaa....
:))
do konca zycia zostana w pamieci
moga je puszczac wewnetrznym obiegu
jakbyna wizje byly za odwazne....
odpowiedź