H2O Creative przygotuje kampanię społeczną dla Fundacji DKMS
Fundacja DKMS rozpoczęła współpracę z agencją H2O Creative powierzając jej przygotowanie nowej kampanii społecznej, której start zaplanowano na I kwartał 2019 roku.
Zadaniem agencji jest przygotowanie holistycznej kampanii społecznej promującej ideę dawstwa szpiku, obejmującej działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanałów offline i online.
Agencja ma przygotować kompleksową kampanię z wykorzystaniem telewizji, nośników outdoorowych i kanałów digitalowych.
Kluczowym zadaniem kampanii jest wzrost świadomości Polaków na temat idei dobrowolnego dawstwa szpiku, a także prostoty procesu zostania potencjalnym dawcą. Działania agencji docelowo mają skłonić kolejne osoby do podjęcia świadomej decyzji o rejestracji jako potencjalny dawca szpiku.
Obecnie w Polsce jest zarejestrowanych ponad 1,5 mln potencjalnych dawców szpiku, co stanowi zaledwie 4 proc. populacji kraju.
Dołącz do dyskusji: H2O Creative przygotuje kampanię społeczną dla Fundacji DKMS