Rusza Hallmark+. Platforma popularnego kiedyś w Polsce kanału
W połowie września w Stanach Zjednoczonych ruszy Hallmark+. Będzie to serwis streamingowy z treściami popularnego dwie dekady temu w Polsce kanału filmowo-serialowego. Usługa pozwoli też na zamawianie produktów związanych z marką Hallmark w preferencyjnych cenach.
Subskrypcja Hallmark+ ma kosztować 7,99 dol. miesięcznie lub 79,99 dol. rocznie. Jak informuje advanced-television.com, w tej cenie będzie rabat na zakupy w sklepie Hallmark Gold Crown Store o wartości 5 dol. i inne prezenty niespodzianki. Fani marki Hallmark mogą nabyć przez internet m.in. świąteczne ozdoby, dekoracje do domów, kartki urodzinowe, kubki i wiele innych gadżetów.
- Uruchomienie Hallmark+ to przełomowy moment dla marki Hallmark – powiedział Mike Perry, prezes i dyrektor generalny Hallmark. - Łącząc nasze bogate doświadczenie związane z treściami, namacalnymi nagrodami i prezentami premium jako Hallmark, dostarczamy wyjątkowy, nowy program członkowski, który pozwoli na bezpośredni kontakt z marką - dodał.
Podobna strategia przyczyniła się do sukcesu platformy Amazon Prime Video, która jest liderem m.in. w Niemczech. Poza dostępem do treści wideo, program Prime pozwala na darmowe wysyłki ze sklepu Amazona.
Z polskiego rynku kanał zniknął 14 lat temu
Hallmark Channel rozpoczął nadawanie w Polsce 1 kwietnia 1998 roku. Wchodził w skład platformy satelitarnej Wizja TV, która w 2002 sfinalizowała połączenie z Cyfrą+. Należał do brytyjskiej firmy Sparrowhawk Media, która w 2007 roku została przejęta przez amerykańską NBC Universal. Emitował filmy i seriale, takie jak „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”, „Patrol morski”, „Babski oddział”. Stacja, która pod koniec lat 90. była jednym z najpopularniejszych kanałów w Wizji TV, zniknęła z naszego rynku 13 września 2010 roku. Została zastąpiona przez stację 13th Street Universal (później 13 Ulica).
Choć Hallmark Channel zniknął z Europy, to w USA dalej działa. Marka należy do firmy Crown Media Holdings, która z kolei jest w posiadaniu Hallmark Cards, producenta książek okolicznościowych. Na trzech amerykańskich kanałach Hallmark, Hallmark Family, Hallmark Mystery nadawca skupia się na promowaniu wartości rodzinnych. Do marca br. Hallmark Mystery nosił nazwę Hallmark Movies & Mysteries, natomiast Hallmark Family działał pod nazwą Hallmark Drama.
Hallmark nadaje częste maratony z filmami dotyczącymi świąt Bożego Narodzenia. Obecnie promuje się hasłem „Christmas in July”. Analogiczna ramówka obowiązywała w zeszłoroczne wakacje. W USA, gdzie działają całoroczne sklepy świąteczne, taka oferta trafia do pewnej grupy odbiorców. Dla porównania, w Wielkiej Brytanii kanały związane ze świętami, ruszają najczęściej dopiero jesienią.
Dołącz do dyskusji: Rusza Hallmark+. Platforma popularnego kiedyś w Polsce kanału