Harleyowcy na hulajnogach reklamują Decathlon (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci sklepów Decathlon utrzymana w formacie kreatywnym „The Cathlons”. Akcję przygotowały agencja interaktywna K2 i dom mediowy Lowe Media.
„The Cathlons” to wszyscy ci, których jednoczy sport, osoby spędzające czas aktywnie w gronie podobnych sobie zapaleńców. Tematem wiosennej odsłony kampanii są hulajnogi i rolki dla dzieci. W reklamach przesiadają się na nie harleyowcy.
Kampania obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w wybranych stacjach) oraz internet (spot 55-sekundowy).
Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest K2. Za zakup mediów tv odpowiada dom mediowy Lowe Media.
W ostatniej, marcowej kampanii Decathlon promował buty do biegania wykorzystując w reklamach m.in. „Podróże Pana Kleksa” (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Harleyowcy na hulajnogach reklamują Decathlon (wideo)