Havas Media Group i Quattro Por Quattro promują Europejskie Forum Nowych Idei
Konsorcjum w składzie Havas Media Group i Quattro Por Quattro przeprowadzi kampanię promującą Europejskie Forum Nowych Idei, którego szósta edycja odbędzie się w Sopocie w dniach 28-30 września. Akcja reklamowa właśnie startuje.
EFNI to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych organizowany przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BusinessEurope, Sopotem, instytucjami i partnerami biznesowymi, do których w tym roku dołączyło Havas Media Group i Quattro Por Quattro.
Havas Media Group odpowiada za strategiczne zaplanowanie komunikacji w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Quattro Por Quatrro opracowało strategię komunikacji i jest odpowiedzialne za działania kreatywne. Start kampanii zaplanowano na 5 maja br. Jej szczegółów jeszcze jednak nie ujawniono. - O wyborze konsorcjum zadecydowały przede wszystkim elastyczność obu zespołów i świeżość w podejściu do komunikacji naszego projektu - mówi Zbigniew Gajewski, dyrektor EFNI i zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan.
Obsługą reklamową ubiegłorocznego EFNI zajmowały się agencje SMG Polska i McCann Worldgroup. Kongres promowali wtedy prezesi polskich firm.
Dołącz do dyskusji: Havas Media Group i Quattro Por Quattro promują Europejskie Forum Nowych Idei