Nowy szef działu wideo Havas Media Network. Zastąpi Sergiusza Gellera
W agencji Havas Media Network zmienia się docelowa struktura działu wideo. W związku z tym, stanowisko head of video obejmie Radosław Zamieciński.
Radosław Zamieciński zastąpił Sergiusza Gellera, który rozstał się z firmą. Nowy head of video będzie bezpośrednio współpracował z Małgorzatą Rutkowską, awansującą na stanowisko negotiation managerki. Rutkowska będzie kompleksowo odpowiadać za zarządzanie zespołem w obszarze wyników finansowych i optymalizacji budżetów klienckich.
W strukturze Havas Media Network zmienia się także rola Przemysława Aleksiejuka, który obejmie stanowisko video group managera i będzie odpowiadać za ujednolicenie oferty oraz nadzór strategiczny nad realizowanymi działaniami.
Zmiany w Havas Media Network
Radosław Zamieciński, jest związany z branżą od prawie 20 lat, z czego ostatnie18 przepracował w Havas Media. Przeszedł wszystkie szczeble kariery, rozpoczynając od stanowiska junior planner/buyer po negotiation managera w dziale video. W ciągu wielu lat pracy miał okazję pracować dla największych klientów agencji, tj.: Lidl, Hyundai, BNP Paribas, Carrefour czy Natur Produkt Zdrovit.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Małgorzata Rutkowska jest związana z Havas Media Network od 2009 r. Doświadczenie zdobywała pracując m.in dla klientów: Reckitt Benckiser, Sephora, mBank, PLL LOT czy Zdrovit. W roku 2012 reprezentowała Polskę podczas konkursu Young Media Lions w Cannes.
W maju agencja Havas Media Network wprowadziła nowy system raportowania wyników kampanii wideo w czasie rzeczywistym i pracuje nad rozwijaniem tego narzędzia w obszarze automatyzacji i nowych funkcjonalności, jak np. rozliczanie gwarancji.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef działu wideo Havas Media Network. Zastąpi Sergiusza Gellera