Havas Media Group z Damienem Marchim jako global head of content
Havas Media Group tworzy nowe stanowisko global head of content. Obejmuje je Damien Marchi ostatnio związany z Euronews.
Marchi w Euronews był odpowiedzialny za innowacje i produkty oraz nadzorował transformację cyfrową w redakcji. Ma blisko 15-letnie doświadczenie w produkcji content, marketing, specjalizuje się w rozrywce. Zanim dołączył do Euronews zajmował się adaptacjami cyfrowymi takich formatów, jak „X Factor”, „Big Brother”, „Star Academy”.
Dominique Delport, globalny dyrektor zarządzający Havas Media Group, powiedział, że 2015 rok będzie dla tej grupy rokiem stawiania na content, stąd decyzja o zatrudnieniu Damiena Marchiego.
Marchi będzie pracować w siedzibie Havasa w Paryżu. Będzie ściśle współpracować z Lucien Boyer, global chief executive w Havas Sports & Entertainment, oraz z Vin Farrel, global chief content officer w Havas Worldwide.
Dołącz do dyskusji: Havas Media Group z Damienem Marchim jako global head of content