Havas tworzy globalną sieć obsługi klienta
Sieć reklamowa Havas stworzyła globalną sieć obsługi klienta Havas CX łączącą w jednym miejscu transformację cyfrową, handel elektroniczny, projektowanie doświadczeń klientów oraz oferty pozyskiwania i zaangażowania klientów.
Havas CX ma łączyć 1200 osób z 20 agencji Havas Creative, w tym BETC FullSix, Havas Helia i Ekino. Będzie obejmował 18 głównych rynków Havas z kluczowymi biurami w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku i Bombaju.
To posunięcie jest następstwem wprowadzenia przez Havasa modelu agencji BETC FullSix w Paryżu na początku tego roku i przejęcia w zeszłym roku sklepu internetowego Langoor, agencji zajmującej się doświadczeniem użytkowników Think Design oraz firmy konsultingowej Gate One, zajmującej się cyfryzacją i transformacją.
Agencje w sieci CX współpracują obecnie z takimi klientami jak Reckitt Benckiser, Tesco, Starbucks i Canal +.
Sieć Havas CX będzie kierowana przez globalnego dyrektora operacyjnego Yanna Doussota.
Yannick Bolloré, prezes i dyrektor generalny Havas Group, powiedział: - Realizując w ostatnich latach strategię przejęć najnowocześniejszych agencji zajmujących się obsługą klientów, uważamy, że nadszedł czas, aby zjednoczyć nasze agencje w ramach jednej, globalnej marki sieci. W Havas CX wierzymy, że mamy najbardziej kompleksową ofertę zaangażowania klientów, jaką ma do zaoferowania branża - i zamierzamy ją dalej wzmacniać, zatrudniając najlepszych ekspertów i przejmując kolejne firmy z branży.
Chris Hirst, dyrektor generalny Havas Creative, wyjaśnił, że większość doświadczeń klientów związanych z marką nie polega na reklamach, ale na „ich osobistych interakcjach”: - Wraz z postępem technologicznym prawie każdy możliwy zakup jest oddalony o zaledwie kilka kliknięć, a marki mają wiele możliwości, aby zrobić to dobrze lub źle” - powiedział. Jego zdaniem CX to nowe pole bitwy.
Dołącz do dyskusji: Havas tworzy globalną sieć obsługi klienta