SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HBO Max z reklamami, koszt 10 dolarów miesięcznie

Serwis streamingowy HBO Max uruchomi na początku czerwca wersję z reklamami, która kosztować będzie miesięcznie 9,99 dol. Wersja bez reklam jest o 5 dolarów droższa.

Jak czytamy w oficjalnym komunikacie właściciela HBO Max, koncernu WarnerMedia, w wersji AVOD (Ad-Supported Video on Demand - streaming z reklamami) użytkownicy będą mieli dostęp do niemal całkowitego katalogu serwisu. Wyjątek to debiutujące na platformie produkcje filmowe studia Warner Bros, które debiutują równolegle w kinach i HBO Max premium tego samego dnia.

Inne elementy interfejsu, jak dostosowywanie treści do użytkownika, kontrola rodzicielska i unikalne funkcje dla dzieci, pozostają w obu wersjach - z reklamami i bez - takie same.

- HBO Max z reklamami zapewni dostęp  do naszych ukochanych marek rozrywkowych i franczyz jeszcze większej liczbie konsumentów, w nowej, niższej cenie  - komentuje Tony Goncalves, EVP i chief revenue officer w WarnerMedia.

Reklamy w HBO Max

Reklamodawcy będą mogli korzystać z takich formatów jak Brand Block (reklamy w programach), Pause Ads (reklamy między kolejnym odcinkami i programami), Branded Discovery (reklamy między sekcjami na stronie głównej oraz w trakcie wyboru programu przez użytkownika

W bibliotece HBO Max abonenci znajdą treści od HBO, Warner Bros., DC, Turner Classic Movies, Adult Swim, Cartoon Network i innych.

HBO Max ma zostać uruchomiony pod koniec czerwca (bez reklam) w 39 krajach Ameryki Łacińskiej i Karaibów, a usługi streamingowe marki HBO w Europie (kraje nordyckie, Hiszpania, Europa Środkowa i Portugalia) jako HBO Max pojawią się jeszcze w tym roku.

Serwis streamingowy HBO Max został uruchomiony w USA w maju 2020 r. Aktualnie w bibliotece platformy jest około 800 filmów i 300 seriali. Na platformie mają się pojawić także nowe własne produkcje dostępne pod marką Max Originals.

Dla serwisu tworzą tacy producenci i reżyserzy jak Steven Soderbergh, Greg Berlanti, Mindy Kaling i JJ Abrams. Serwis oferuje m.in. wszystkie odcinki seriali „Friends” i „The Big Bang Theory” wyprodukowane przez Warner Bros.

HBO do końca 2025 r. chce mieć na świecie od 120 do 150 mln subskrybentów usług HBO i HBO Max. Wcześniejsza prognoza zakładała 75 - 90 mln subskrybentów. Ten rok koncern chce zakończyć z 67 - 70 mln subskrybentów HBO i HBO Max, w porównaniu do ok. 61 mln na koniec roku 2020. Według najnowszych danych obecnie z HBO Max korzysta 44,2 mln użytkowników po wzroście o 2,7 mln w ciągu pierwszego kwartału br.

Dołącz do dyskusji: HBO Max z reklamami, koszt 10 dolarów miesięcznie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lopez
Ha ha ha
0 0
odpowiedź
User
Jeni
Mam płacić za reklamy i za swój stracony czas na ich oglądanie. Cudownie po prostu.
0 0
odpowiedź
User
b
Chyba kogoś tam ostro poje...grzało ;)
0 0
odpowiedź