HealthWay twórcą spotu telewizyjnego Ketonal Lek
Pod hasłem 'Przekazujemy fakty' realizowana jest ogólnopolska kampania telewizyjna marki Ketonal Lek, nowego produktu firmy Lek Polska.
W ramach kampanii dla marki Ketonal Lek agencja HealthWay Integrated Healthcare Communications przygotowała 30 sekundowy spot emitowany m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4 oraz w TVN7. Celem prowadzonych działań jest poinformowanie o wprowadzanym na rynek żelu przeciwbólowym Ketonal Lek, a w konsekwencji zwiększenie sprzedaży produktu. Reklamę telewizyjną wspierają działania BTL skierowane do pacjentów i farmaceutów. Media do kampanii zakupił dom mediowy Mediaedge:CIA.
Agencja HealthWay realizuje kampanię w ramach wygranego przetargu na roczną, kompleksową obsługę reklamową marki Ketonal Lek. Ze strony klienta marką Ketonal Lek kieruje Paweł Kurkowski Brand Manager OTC, we współpracy z Działem Marketingu Rx.
Żel przeciwbólowy Ketonal Lek to pierwszy lek bez recepty, który dołączył do grupy produktów znanych pod marką Ketonal.
Dołącz do dyskusji: HealthWay twórcą spotu telewizyjnego Ketonal Lek