Heineken reklamuje się w stylistce lat 90.
"Heineken Silver for real" to hasło nowej kampanii reklamowej nowej odsłony piwa Heineken (Grupa Żywiec).
Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych. W kampanii nowego piwa marka podkreśla, jak ważna jest prawdziwość, prawdziwe życie i prawdziwe chwile.
Wszystkie działania marki opierają się na zderzeniu wyobrażeń z prawdziwym życiem. Motyw ten przewijał się nie tylko podczas premiery produktu, ale jest także widoczny w spotach telewizyjnych, kreacjach w digitalu oraz na materiałach OOH. Będzie on również stanowić oś współpracy z wybranymi influencerami.
– Premiera Heineken Silver w Metaverse była niezwykle ironiczna i miała podkreślić, że najlepszym sposobem na poznanie nowego piwa jest prawdziwy świat – tłumaczy Marcin Filipiak, dyrektor marki Heineken w Grupie Żywiec.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada Publicis/Milan. Za planowanie i zakup mediów - Starcom.
Dołącz do dyskusji: Heineken reklamuje się w stylistce lat 90.