Heinz spełnia marzenie Eda Sheerana, wprowadzi Edchup, także w Polsce
Ed Sheeran oficjalnie rozpoczyna współpracę z firmą Heinz. Po tym, jak muzyk kilka miesięcy temu zaproponował firmie, że chętnie weźmie udział w reklamie jej ketczupu, ta postanowiła wprowadzić specjalną linię produktu Edchup i będzie go reklamować spotem autorstwa muzyka. Produkt ma być dostępny również w Polsce - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Ed Sheeran jest wielkim fanem ketchupu Heinz, czego nie ukrywa, a wręcz się tym chwali. Muzyk ma nawet wytatuowane logo marki na ramieniu. A na początku kwietnia swoim postem w social mediach zaproponował marce współpracę oraz napisanie, wyreżyserowanie oraz wystąpienie w reklamie telewizyjnej.
Jak podawał kilka tygodni temu The Sun, reklamę ketchupu wymyślił Ed Sheeran. W spocie zobaczymy go, jak podczas kolacji w luksusowym hotelu w Londynie wyjmuje z torby przyniesiony ze sobą ketchup Heinza. Ma to być odniesieniem do sytuacji, z którymi spotyka się muzyk podczas pobytu w eleganckich restauracjach – przyznaje, że wstydzi się, gdy musi prosić w nich o ketchup.
Informator The Sun zdradził, że tą reklamą Ed Sheeran chce wyśmiać to, że obsługujący go ludzie w eleganckich lokalach niejednokrotnie szydzą lub „kręcą nosem”, gdy prosi o podanie ketchupu. Film kręcono w ostatnim czasie w Londynie, a kampania, w której zostanie wykorzystany ma ruszyć latem. Nieoficjalnie mówi się, że za udział w tej reklamie muzyk otrzyma 300 tys. funtów.
Heinz poszedł o krok dalej i postanowił wprowadzić do sprzedaży limitowaną wersję swojego ketchupu – Edchup. Na jego opakowaniu pojawi się specjalna emotka dedykowana Edowi, którą Heinz stworzył w podziękowaniu za jego dozgonną miłość i zaangażowanie: pomidor o imieniu „tomoji” (tomato + emoji), który swoim wyglądem wyraźnie nawiązuje do Sheerana.
Informacje te zdradził na Instagramie Sheeran.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że produkt trafi też na półki sklepowe w Polsce. Firma nie podaje jednak dokładnego terminu jej wprowadzenia, podobnie jak nie ujawnia szczegółów zaplanowanej kampanii reklamowej z udziałem muzyka. Aktywności ruszą prawdopodobnie w ciągu najbliższych tygodni.
Dołącz do dyskusji: Heinz spełnia marzenie Eda Sheerana, wprowadzi Edchup, także w Polsce