Herbal Essences dla niedowidzących dzięki Alexie
Należąca do Procter & Gamble marka szamponów i odżywek Herbal Essences rozszerza swoją komunikację dla niedowidzących klientów poprzez zastosowanie narzędzia Amazona - Alexy.
Marka Herbal Essences uruchomiła aplikację „Be My Eyes”. To bezpłatna usługa, która ma łączyć niewidomych i niedowidzących klientów z ekspertami za pomocą połączenia wideo na żywo. Dzięki temu taki klient uzyskuje pomoc podczas robienia zakupów w sklepie, przygotowań do wyjścia z domu lub wtedy, gdy ma pytania dotyczące włosów.
- Przez aplikację dostajemy wiele pytań dotyczących wyglądu ludzi np. "czy moje ubrania pasują do siebie, czy mój makijaż wygląda dobrze, czy mam jakieś odrosty?" - powiedział Will Butler, wiceprezes Be My Eyes.
Nowe funkcje Alexy Amazona pozwalają klientom uzyskać dostęp do informacji o produktach i składnikach kosmetyków Herbal Essences – poprzez możliwość zadawania pytań na temat produktów, składników, rekomendacji. Dodatkowo na stronie marki od stycznia 2020 roku dostępna będzie technologia odczytu ekranu dedykowana osobom niedowidzącym.
Pomysłodawczynią tego projektu jest Sumaira Latif, liderka w Procter&Gamble, która jest osobą niedowidzącą.
Rok temu do oferty Herbal Essences wprowadzono dotykowe butelki szamponów i odżywek.
Dołącz do dyskusji: Herbal Essences dla niedowidzących dzięki Alexie