Hermon Ghermay mianowana global chief culture officer w Mediabrands
Sieć Mediabrands, do której należą m.in. domy mediowe UM i Initiative mianowała Hermon Ghermay na nowo utworzone stanowisko global chief culture officer.
Hermon Ghermay będzie nadzorować globalne działania sieci agencji mediowych IPG Mediabrands w zakresie różnorodności, równości i integracji.
Agencja podała, że Ghermay, który od 2015 roku jest dyrektorem w firmie Grace Blue, będzie odpowiedzialna za globalne, regionalne i lokalne przywództwo i będzie odpowiadać za zobowiązania i cele firmy w zakresie różnorodności. Będzie przewodzić globalnym działaniom w zakresie uczenia się i rozwoju sieci oraz współpracować z resztą zespołu kierowniczego na całym świecie, aby rozwijać jej „kulturę naprzód” - podano w komunikacie.
Ghermay będzie podlegać bezpośrednio dyrektorowi generalnemu IPG Mediabrands Global, Darylowi Lee.
Dołącz do dyskusji: Hermon Ghermay mianowana global chief culture officer w Mediabrands