High5 Studio i Imaggo Ads zajmą się kampanią Polskiej Grupy Górniczej
Przetarg Polskiej Grupy Górniczej na realizację kampanii reklamowej paliw konfekcjonowanych i jej sklepu internetowego wybierając do współpracy konsorcjum agencji High5 Studio i Imaggo Ads - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zwycięskie agencje w prowadzonym przez PGG przetargu zaproponowały wynagrodzenie w wysokości 35 tys. zł netto.
Oprócz nich w postępowaniu oferty złożyły też: spółka Interprima (wynagrodzenie 46 136 zł), ClickAd Interactive (5 tys. zł), Aplan Media (18 980 zł), Octopus Media (14 600 zł), Idea Force (50 tys. zł).
High5 Studio i Imaggo Ads będą pracować dla PGG do końca tego roku. Zajmą się przeprowadzeniem kampanii, pomocą przy jej optymalizacji oraz realizacją kreacji formatów wyświetlanych na poszczególnych platformach.
Dołącz do dyskusji: High5 Studio i Imaggo Ads zajmą się kampanią Polskiej Grupy Górniczej