„Hipnoza” traci widzów z odcinka na odcinek. Pierwszy śledziło 1,6 mln osób, a piąty - 830 tys.
Po pierwszych pięciu tygodniach emisji „Hipnozę” ogląda średnio 1,19 mln widzów. Nowa produkcja notuje spadek oglądalności z odcinka na odcinek - pierwszy z nich śledziło 1,60 mln osób, a piąty - 834 tys.
Nowy rozrywkowy program „Hipnoza” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 3 marca br. Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków formatu wyniosła 1,19 mln osób, co przełożyło się na 7,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 3,68 mln widzów w 4+.
Program prowadzony przez Filipa Chajzera notuje spadek oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,60 mln osób, drugi - 1,40 mln, trzeci - 1,21 mln, czwarty - 926 tys., a piąty - 834 tys.
Jak już informowaliśmy, TVN w czasie emisji pierwszych trzech odcinków nowego projektu zajmował ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. „Pogodę”, „Sport” i „Komisarza Alexa”, osiągała 13,40 proc. udziału. Druga była TVP2 („Kocham Cię, Polsko!”; 11,01 proc.), a trzeci - Polsat (filmy; 9,25 proc.). Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był drugi, a w grupie 16-59 zajął miejsce trzecie.
„Hipnoza” oparta jest o format BBC „You’re back in the room”. W każdym odcinku programu występuje drużyna składająca się z 4-5 uczestników, którzy w momencie wprowadzenia w stan hipnotyczny rywalizują o nagrody pieniężne.
Hipnotyzer nadaje każdemu z nich inną rolę. Zgromadzona w studiu widownia obserwuje jak nieświadomi uczestnicy wypełniają zadania indywidualne i zbiorowe oraz nieświadomie wcielają się w role. Tuż po wykonaniu zadania uczestnicy w towarzystwie najbliższych i hipnotyzera oglądają swoje wyczyny.
Gospodarzem „Hipnozy” jest dziennikarz Filip Chajzer, który komentuje zachowania uczestników oraz wchodzi z nimi w interakcje podczas wykonywania zadań. Osobami biorącymi udział w programie opiekuje się hipnotyzer Artur Makieła, członek British Association of Hypnotherapy. Odcinki programu reżyseruje Wojciech Iwański, a produkcją zajęła się ATM Grupa.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Hipnoza” traci widzów z odcinka na odcinek. Pierwszy śledziło 1,6 mln osób, a piąty - 830 tys.
Przecież było wiadomo, że tak będzie.
Ludzie oglądają pierwsze odcinki z ciekawości, czasami drugi i trzeci "z nadzieją, że może będzie lepiej", potem to już leci...