Hirek Wrona pracuje dla marki Dobre Wina
Dziennikarz muzyczny Hirek Wrona jest odpowiedzialny za komunikację sieci sklepów Dobre Wina.
O nowym zajęciu Hirek Wrona poinformował na Twitterze.
- Najważniejsze to pracować w branży, którą się lubi! Komunikacja należy do mnie - napisał dziennikarz. Jako chief communications officer dba o całościową obsługę komunikacyjną marki.
Najważniejsze to pracować w branży, którą się lubi!
— HirekWrona (@HirekWrona) June 1, 2022
Komunikacja należy do mnie. Szczególnie zapraszam Nadredaktora @wina_Mazurka https://t.co/C8UPqDQdKJ
Pod marką Dobre Wina działa sieć sklepów stacjonarnych w kilku miastach w Polsce (Warszawa, Krajów, Gdynia, Pruszków) oraz sklep online.
Hirek Wrona jest dziennikarzem, producentem, vlogerem, prezenterem radiowym i DJ-em oraz wykładowcą akademickim (SWPS, Politechnika Gdańska oraz UAM). Po odejściu z Trójki w maju 2020 r. zapowiedział, ze już do niej nie wróci. W grudniu 2020 r. został dyrektorem programowym serwisu Popkiller.pl. Hirek Wrona z Trójką był związany z przerwami przez 30 lat. Ostatnio prowadził tam autorskie audycje "Dzika karta", "Polski bit", "Słownik muzyczny" i "Soul - muzyka duszy". Był też związany z RMF FM i Radiem Jazz, a w latach 1991–2006 współtworzył materiały muzyczne w "Teleexpressie". Był współorganizatorem i rzecznikiem prasowym wielu koncertów i festiwali, m.in. Hip-Hop Opole w latach 2001-2004.
W kwietniu ubiegłego roku dołączył do radia JazzKultura. Prowadzi tam dwie audycje: "Jazz Flow" (poniedziałki w godz. 16-18) o klasycznym jazzie z lat 50. i 60. oraz "Groove Beats" (piątki w godz. 19-21), gdzie dominują soul i funk - zarówno klasyczny, jak i współczesny.
Dołącz do dyskusji: Hirek Wrona pracuje dla marki Dobre Wina
,ale to urodzony wzlotym jajku,nie moze byc inaczej,od sukcesu do sukcesu..