„Skazana”, „BrzydUla” i „Chyłka - Inwigilacja” hitami Player.pl w tym roku. „Polityka zwiększania ilości produkcji własnych”
W 2021 roku najchętniej oglądanymi serialami w Player.pl były takie produkcje, jak „Skazana”, „BrzydUla” i „Chyłka - Inwigilacja”. - Duże inwestycje przekładają się także na jakość historii, które opowiadamy i widzowie doceniają nasze starania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający serwisu.
Najchętniej oglądaną produkcją serialową w Player.pl pod względem średniej liczby odsłon na jeden odcinek w okresie od 1 stycznia do 16 grudnia 2021 roku był serial „Skazana”, będący oryginalną produkcją serwisu VOD TVN Grupa Discovery. Biuro prasowe nie podaje danych liczbowych dotyczących wielkosci widowni topowych produkcji.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugiej pozycji znalazł się codzienny serial „BrzydUla” (najwyżej sklasyfikowana produkcja niepochodząca z portfolio Player Original). Kolejne trzy lokaty należały do seriali cotygodniowych: „Chyłka - Inwigilacja”, „Nieobecni” i „Szadź 2”.
Siedem lokat w zestawieniu top dziesięciu tytułów zajęły projekty Player Oryginal.
- Player od lat prowadzi konsekwentną politykę zwiększania ilości produkcji własnych. Zaczęliśmy od jednej „Chyłki” w 2018 roku, dzisiaj tworzymy już kilkanaście seriali i programów oryginalnych w roku. Duże inwestycje przekładają się także na jakość historii, które opowiadamy i widzowie doceniają nasze starania. Aż 7 z 10 najchętniej oglądanych seriali w serwisie w 2021 roku to produkcje Player Original. Bardzo nas to cieszy i motywuje do poszukiwania kolejnych ciekawych projektów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.
Ranking top 10 seriali w Player.pl:
1. Skazana
2. BrzydUla
3. Chyłka - Inwigilacja
4. Nieobecni
5. Szadź (sezon 2)
6. 25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy
7. Tajemnica zawodowa
8. Pajęczyna
9. Żywioły Saszy - Ogień
10. Receptura
Według badania Mediapanel w listopadzie br. serwis Player.pl miał 4,10 mln użytkowników. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.
Dołącz do dyskusji: „Skazana”, „BrzydUla” i „Chyłka - Inwigilacja” hitami Player.pl w tym roku. „Polityka zwiększania ilości produkcji własnych”