Hochland reklamuje twarożek z kawałkami warzyw (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa twarożku Hochland z kawałkami warzyw. Akcję przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia Group.
Startująca właśnie kampania Hochland reklamuje wprowadzany do sprzedaży twarożek z dużymi kawałkami warzyw. – Widzimy ogromny potencjał dla rozwoju tej kategorii i uważamy że jest jeszcze miejsce na półce dla kolejny produkt – uzasadnia Arkadiusz Gwizdek, marketing manager w Hochlandzie.
Reklama opowiada o dzieciach, które serwując rodzicom na śniadanie twarożek Hochland, mówią, jak własnoręcznie zebrały warzywa i przygotowały domowy twarożek. Taki przekaz ma symbolizować ideę, jaka stała przy tworzeniu nowego produktu, podkreślając jego naturalność i wysoką jakość.
Zaplanowana na miesiąc kampania obejmuje przede wszystkim telewizję. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated (kreacja) i dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie mediów).
Dołącz do dyskusji: Hochland reklamuje twarożek z kawałkami warzyw (wideo)