Cleo reklamuje nowe serki Almette
Hochland Polska rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe produkty z linii marki Almette - Serki Wiejskie. Twarzą marki została piosenkarka Cleo.
Kampania ma na celu wsparcie launchu nowej linii produktów Almette, czyli Serków Wiejskich dostępnych w trzech wariantach smakowych: Skyr, Ricotta oraz Kremowy.
Twarzą kampanii została piosenkarka Cleo, która na nagraniu po spróbowaniu serka przenosi się do sielskiej krainy. Pokazuje w ten sposób, że jeżeli przyjemność chodzi nam po głowie to po skosztowaniu jednego z trzech smaków nowego serka wiejskiego przenosimy się do innego miejsca - nowego wymiaru przyjemności.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w telewizji oraz w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH oraz współpracę z influencerami.
Za planowanie, zakup mediów oraz przeprowadzenie badań świadomościowych odpowiada Value Media (Group One). Przy projekcie agencja pracuje w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewnia agencja MarTech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za influencer marketing.
Dołącz do dyskusji: Cleo reklamuje nowe serki Almette