Hongkong rozda pół miliona biletów, by przyciągnąć turystów
Aby przyciągnąć turystów po przedłużonych blokadach i ograniczeniach związanych z Covid -19, Organizacja Turystyczna Hongkongu rozda 500 000 biletów lotniczych. Chce ich w ten sposób zachęcić do odwiedzin.
Globalna kampania turystyczna „Hello Hong Kong” ma na celu uświadomienie, że kraj zniósł wszelkie ograniczenia w podróżowaniu i jest otwarty dla podróżnych, jednocześnie oferując im bogatą ofertę turystyczną.
Dr Pang Yiu-kai, przewodniczący Rady Turystyki Hongkongu (HKTB), powiedział: - Hongkong powraca na mapę dla podróżujących z całego świata, oferując więcej atrakcji niż kiedykolwiek wcześniej. W największym stopniu witamy świat poprzez kampanię „Hello Hong Kong”, zapraszając wszystkich, którzy wracają do jednego z najwspanialszych miejsc turystycznych na świecie. Jestem przekonany, że tętniąca życiem kultura Hongkongu, w której wschód spotyka się z zachodem, wraz z naszymi kultowymi i zupełnie nowymi atrakcjami oraz wciągającymi doświadczeniami, przyciągną podróżnych z powrotem w epicką, niezapomnianą podróż.
Kampania obejmuje również akcję „Hong Kong Goodies”, czyli kupony dla gości zapewniające bezpłatnego drinka powitalnego w wybranych barach, restauracjach i hotelach lub kupon pieniężny do wykorzystania w sektorze transportowym, kulinarnym i detalicznym oraz w atrakcjach.
Kampania ma również na celu promowanie zmodernizowanych atrakcji i obiektów w Hongkongu, a także promowanie 250 imprez i festiwali, które odbędą się w tym roku, w tym maraton w Hongkongu, Art Basel, Museum Summit 2023, Hong Kong Rugby Sevens, Hong Kong Wine and Dine Festival i obchody odliczania do Nowego Roku.
Rynek turystyczny jest w tym roku najbardziej konkurencyjny, ponieważ narody na całym świecie walczą o gości, starając się zrekompensować straty spowodowane przez pandemię.
Dołącz do dyskusji: Hongkong rozda pół miliona biletów, by przyciągnąć turystów