Horeca Group wygrała przetarg marki Desperados
Horeca Group wygrała przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperados (Grupa Żywiec) w 2020 roku.
Celem przetargu było wybranie dostawcy stref sprzedażowych na festiwale i eventy na sezon 2020. Głównym zadaniem dla agencji było zaproponowanie działań zwiększających widoczności marki na największych festiwalach w Polsce.
Horeca Group postawiła na projekt strefy zwiększającej widoczność marki oraz doświadczenie odbiorcy.
- W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne - mówi Yaga Widera, head of creative Horeca Group - Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 roku.
Sześć lat temu agencja współpracowała już w zakresie produkcji stref festiwalowych z tym klientem.
Dołącz do dyskusji: Horeca Group wygrała przetarg marki Desperados