Napoje Hortex reklamowane młodzieżowo bez Matki Natury (wideo)
Wystartowała nowa kampania promująca napoje Hortex, m.in. ich nowe warianty smakowe. Jest realizowana pod hasłami „Orzeźwia jak nie wiemy co” i „Zależy nam abyś spróbował”.
Spoty z kampanii są utrzymane w dynamicznej, luźnej stylistyce skierowanej głównie do młodych odbiorców. Narrator podkreśla, że w reklamie zrezygnowano z wielu młodzieżowych elementów, za to pojawiają się różowy flaming oraz owoce symbolizujące poszczególne wersje smakowe napojów Hortex. Spoty kończą się sloganami „Orzeźwia jak nie wiemy co” i „Zależy nam abyś spróbował”.
W kampanii prezentowane są dotychczasowe wersje smakowe napojów Hortex oznaczone owocami, a także cztery nowe - z nazwami geograficznymi: Brasil, Japan, Los Angeles i Madagascar.
Nową szatę graficzną opakowań napojów Hortex (z wyjątkiem napojów z nazwami geograficznymi) zaprojektowała agencja Opus B Brand Design.
Poprzednio przez pięć lat w reklamach napojów Hortex występowała Matka Natura. Ostatni spot na sezony letnie pokazywał, jak razem z grupą młodych osób jechała nad morze i bawili się tam.
Bohaterka reklamowała też inne produkty Hortexu, m.in. soki (także markę Leon Hortex) https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/matka-natura-soki-leon-hortex-reklama i zupy.
Działania reklamujące Hortex obejmują m.in. telewizję oraz internet (w tym platformy społecznościowe).
Za opracowanie koncepcji komunikacji i świata wizualnego nowej kampanii odpowiada Opus B. Spoty wyreżyserowała Julia Rogowska, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - Studio Televisor. Za strategię, kreację i całość działań w internecie odpowiada agencja F11, a za strategię mediową i zakup mediów - domy mediowe MediaCom Warszawa (telewizja) oraz Pure Play (internet).
Dołącz do dyskusji: Napoje Hortex reklamowane młodzieżowo bez Matki Natury (wideo)