Hubert Urbański reklamuje piwo Lech
Gospodarz teleturnieju “Milionerzy” Hubert Urbański reklamuje piwo Lech, produkowane przez Kompanię Piwowarską.
Zdjęcie Huberta Urbańskiego z piwem Lech Free w dłoni pojawiło się m.in. na profilu tej marki na Facebooku. Urbański stoi na tle muralu promującego tę markę piwa hasłem “Brzmi Jak Plan B”.
- Hubert Urbański od lat jest stałym bywalcem bardzo popularnego wśród młodych warszawskiego baru - Planu B. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać ten fakt, w kreatywny sposób w postaci zdjęcia z Lechem na tle muralu, będącego elementem nowej platformy komunikacyjnej marki - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Drubkowski, senior brand manager w Kompanii Piwowarskiej. Zaznacza, że to jednorazowa akcja PR i marka nie będzie zatrudniać do współpracy przy promocji kolejnych znanych osób.
Celem kampanii z udziałem dziennikarza jest budowanie wizerunku marki jako młodej, miejskiej i progresywnej, która nawiązuje kontekstowo w swojej komunikacji do „miejskich legend".
Kampania obejmuje Instagram Huberta Urbańskiego i marki Lech, mural – widoczny w ramach publikacji. Post jest również dostępny na Facebooku.
Za kampanię odpowiada agencja Stars4Brands, VML, Cut the Mustard oraz dom mediowy Zenith (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Hubert Urbański reklamuje piwo Lech
Widzę to w Lidlu i w statystykach.