SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hugo - soczki dla spragnionych zabawy

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soczków Hugo. Billboardy sponsorskie pojawiły się przy najpopularniejszych programach dla dzieci w TVP, Polsacie oraz MiniMini.

Kampania towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowych produktów firmy Sokpol, skierowanych do dzieci w wieku 4-9 lat. Soczki Hugo dostępne są w opakowaniach 200 ml ze słomką, gdzie umieszczona jest znana przez dzieci postać bohatera programów interaktywnych i gier komputerowych Hugo.

Kampania pod hasłem "Hugo - soczki dla spragnionych zabawy" potrwa do końca roku. Spoty pojawią się m.in. przy programach: Świat przygód Walta Disney'a w TVP, programie Hugo w Polsacie oraz przy najpopularniejszych bajkach w MiniMini.

kjljli

Ośmiosekundowy animowany billboard sponsorski w technice 2D z elementami 3D zaprojektowała i zrealizowała agencja RDF Studio z Bielska Białej. Za zakup mediów odpowiada Effective Media. Za projekt ze strony firmy Sokpol odpowiedzialny jest Tomasz Nabiałczyk, Marketing Manager.

Spotom telewizyjnym towarzyszy także kampania PR w prasie kolorowej skierowanej do dzieci i ich mam. Konkursy z nagrodami można zobaczyć m.in. w magazynach Świat przygód z Hugo, Cartoon Network, Miś pluszek, Mam dziecko, Mamo to ja, Przyjaciółka, Viva. Do wygrania m.in. kosole do gier Playstation 2 oraz gry "Hugo Bukazoom". Za tą cześć kampanii odpowiada agencja Best Image.

Rodzinę Hugo tworzy 5 wersji smakowych: Truskobana, Czekobana, Multinka, Pomarelka i Zielone jabłuszko. Wszystkie wzbogacane są kompleksami witamin.

  • Więcej informacji:
  • Hugo

Dołącz do dyskusji: Hugo - soczki dla spragnionych zabawy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl