Hugo - soczki dla spragnionych zabawy
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soczków Hugo. Billboardy sponsorskie pojawiły się przy najpopularniejszych programach dla dzieci w TVP, Polsacie oraz MiniMini.
Kampania towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowych produktów firmy
Sokpol, skierowanych do dzieci w wieku 4-9 lat. Soczki Hugo
dostępne są w opakowaniach 200 ml ze słomką, gdzie umieszczona jest
znana przez dzieci postać bohatera programów interaktywnych i gier
komputerowych Hugo.
Kampania pod hasłem "Hugo - soczki dla spragnionych zabawy" potrwa
do końca roku. Spoty pojawią się m.in. przy programach: Świat
przygód Walta Disney'a w TVP, programie Hugo w Polsacie oraz przy
najpopularniejszych bajkach w MiniMini.
Ośmiosekundowy animowany billboard sponsorski w technice 2D z
elementami 3D zaprojektowała i zrealizowała agencja RDF Studio z
Bielska Białej. Za zakup mediów odpowiada Effective Media. Za
projekt ze strony firmy Sokpol odpowiedzialny jest Tomasz
Nabiałczyk, Marketing Manager.
Spotom telewizyjnym towarzyszy także kampania PR w prasie kolorowej
skierowanej do dzieci i ich mam. Konkursy z nagrodami można
zobaczyć m.in. w magazynach Świat przygód z Hugo, Cartoon Network,
Miś pluszek, Mam dziecko, Mamo to ja, Przyjaciółka, Viva. Do
wygrania m.in. kosole do gier Playstation 2 oraz gry "Hugo
Bukazoom". Za tą cześć kampanii odpowiada agencja Best Image.
Rodzinę Hugo tworzy 5 wersji smakowych: Truskobana, Czekobana, Multinka, Pomarelka i Zielone jabłuszko. Wszystkie wzbogacane są kompleksami witamin.
Dołącz do dyskusji: Hugo - soczki dla spragnionych zabawy