Hyal-Drop Multi z telewizyjną kampanią "najlepsze, co widziałeś"
Ruszyła kampania telewizyjna nawilżających kropli do oczu Hyal-Drop Multi (Bausch Health Poland). Za jej koncept odpowiada agencja reklamowa Hand Made.
Hyal-Drop Multi to nawilżające krople do oczu i soczewek kontaktowych, które przynoszą natychmiastowe ukojenie i nawilżenie. Do tych właściwości produktu bezpośrednio nawiązuje spot telewizyjny, za którego koncepcję odpowiada agencja Hand Made.
Reklama w naoczny (dosłownie) sposób przekonuje, że najlepsza rzecz, jaką widziałeś, to twoje oczy – dlatego warto o nie zadbać.
Hand Made przygotowała kampanię Hyal-Drop Multi.
- Pomysł na kampanię wynikał z potrzeby klienta, który oferuje produkt niezwykle zaawansowany, a przez to wyróżniający się w swojej kategorii. Zdecydowaliśmy się spojrzeć na komunikację świeżym okiem(!) i stworzyć reklamę, która wyróżni się w sposób profesjonalny. Tak powstał spot, zwracający uwagę na często pomijany aspekt: nasze oczy - tak bardzo zaawansowane w swojej „technologii" i delikatne, są przez nas zazwyczaj zaniedbywane. Wierzymy, że kampania pozwoli zmienić ten stan rzeczy i przyczyni się do zwiększenia świadomości konsumentów, a także wytyczy nowy szlak komunikacji dla marki Hyal-Drop Multi - mówi Tomek Pizło, senior copywriter w Hand Made.
Za produkcję odpowiada Agencja Filmowa, reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński. Koncept kreatywny przygotowała agencja Hand Made.
Dołącz do dyskusji: Hyal-Drop Multi z telewizyjną kampanią "najlepsze, co widziałeś"