„I’m good but not an angel” - LPP szykuje odzież dla nastolatek Sinsay
Z początkiem marca 2013 roku firma LPP wprowadzi do sprzedaży odzież Sinsay skierowaną do nastoletnich dziewczyn. Motto marki to „I’m good but not an angel”, a zdjęcia na potrzeby jej kampanii przygotowali Areta Szpura i Karol Grygoruk.
Marka Sinsay będzie obejmować jeansy, t-shity i akcesoria dla dziewczyn w wieku 15-24 lat zainteresowanych eksperymentami modowymi i szukających oryginalnych ubrań. Koszulki będą mieć odważne wzory i nadruki. Wszystkie ubrania mają być utrzymane w różnych stylach - od delikatnego romantyzmu, przez street fashion, po rockowe szaleństwo.
Odzież Sinsay będzie sprzedawana od początku marca przyszłego roku we własnych sklepach, których w II kwartale ma zostać otwartych 30, a do końca roku - 50. Ponadto wiosną ma ruszyć sklep internetowy tej marki. LPP zapewnia, że ubrania będą oferowane w przystępnych cenach. Jako pierwsza do sprzedaży trafi kolekcja wiosna-lato.
Na potrzeby działań reklamowych Sinsay zrealizowano już w Hiszpanii sesję zdjęciową. Fotografie pokazujące Krystynę Ziółek i Julię Borawską wykonał Karol Grygoruk, a stylizacją zajęła się Areta Szpura. Modelki są pokazane zarówno w romantycznych, dziewczęcych stylizacjach, jak też buntowniczej, bezkompromisowej odsłonie.
Pierwszymi elementami komunikacji marki Sinsay jest uruchomiony już fanpage na Facebooku oraz blog ilovesinsay.com, który ruszy jeszcze w grudniu. Szersze działania reklamowe rozpoczną się w styczniu w internecie i prasie. Ich przygotowaniem i realizacją (w tym planowaniem i zakupem mediów) LPP będzie się zajmować we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: „I’m good but not an angel” - LPP szykuje odzież dla nastolatek Sinsay
nawet ,nie mowiac juz o brązie super lasek ?