IAA Polska: dołączyły Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool
Do branżowej organizacji IAA Polska dołączyły nowe organizacje: Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool.
Stor9_ to agencja komunikacji digitalowej łącząca w sobie kompetencje z zakresu influencer marketingu, talent managementu oraz produkcji. Klientami agencji są lub byli m.in. Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, T-Mobile czy Novakid.
Httpool jest częścią Aleph Group i globalnym partnerem reklamowym social mediów: Twittera, TikToka, Facebooka, Spotify, LinkedIna, Snapchata, Warner Music, Outbrain czy Brainly. Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych.
Zobacz: Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do IAA Polska
Totalizator Sportowy to właściciel marki Lotto. Dysponuje siecią ponad 18 500 punktów sprzedaży Lotto, prowadzi sprzedaż gier i loterii on-line oraz działalność w obszarze gier na automatach poza kasynami gry i kasyno internetowe. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury, przekazując na te cele miliardy złotych rocznie.
Grupa OLX to sieć platform e-commerce, do której w Polsce należą m. in. serwisy ogłoszeniowe OLX, Otodom, Obido, Otomoto oraz Fixly. Grupa OLX jest obecna w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach, w zasięgu jej działania jest ponad 300 mln ludzi.
Time jest spółką reprezentującą stacje radiowe: ESKA, ESKA Rock, VOX FM, Radio SuperNova. Jest również wydawcą dziennika "Super Express" oraz miesięczników: "Murator", "Architektura-Murator", "M jak mieszkanie", "Dobre Wnętrze", "M jak mama" i "Informatorów".
Zobacz: TikTok, Polska Press i Payback w IAA Polska
IAA Polska zrzesza ponad 150 przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż.
- Bardzo się cieszę, że inicjatywy realizowane przez IAA Polska przyciągają w nasze szeregi kolejne wspaniałe firmy, zarówno marketerów, jak i agencje oraz media. Stanowimy coraz szerszą reprezentację branży komunikacji marketingowej, dzięki czemu nasz głos jest bardziej donośny i po prostu ważniejszy, a jako organizacja mamy większą moc, aby wspólnie realizować misję dialogu i kształtowania zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Dorota N. Haller, wiceprezeska zarządu IAA Polska, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.
Dołącz do dyskusji: IAA Polska: dołączyły Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool