IAA Polska ma sześciu nowych członków
Procter & Gamble, OMD, The Walt Disney Company Polska, Telewizja Puls, Screen Network i Focus Media Group to nowi członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Łącznie w tym roku do IAA Polska przystąpiło 24 nowych członków. Aktualnie stowarzyszenie liczy ponad 120 członków, a drugą największą grupę podmiotów stanowią marketerzy.
Procter & Gamble jest jedną z największych firm FMCG na świecie. . Portfolio firmy obejmuje takie marki jak Always, Ariel, Gillette, head & shoulders, Lenor, Old Spice, Oral-B czy Pampers. W Polsce, poza biurem głównym, firma posiada 3 fabryki o globalnym zasięgu (Pampers, Gillette, produkty do pielęgnacji skóry), europejskie centrum logistyki i planowania oraz globalne centrum rozwiązań biznesowych i IT.
OMD jest domem mediowym, na rynku od 1993 roku. W portfolio jego klientów są m.in. Wedel, McDonald's Polska, Pepsi, Nivea, Febrisan i Provident.
The Walt Disney Company Polska jest obecna na rynku polskim od ponad 25 lat. Polskie przedstawicielstwo firmy powstało w 1993 roku, a otwarcie The Walt Disney Company Polska nastąpiło w roku 2003. Od 2009 polskie biuro odpowiedzialne jest za region Europy Środkowej i Wschodniej, obejmujący 16 krajów, z lokalnymi biurami w Budapeszcie, Pradze i Bukareszcie.
Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i Pols 2. Nadawca współpracuje z międzynarodowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu m.in.: Disney, NBC Universal, Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., CBS.
Screen Network zarządza siecią 23 479 tys. ekranów w 3 635 lokalizacjach. Realizuje kampanie reklamowe digital out of home w 553 miastach.
Focus Media Group jest niezależną polską agencją marketingu zintegrowanego założoną w 2003 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne w obszarach: ATL, BTL i digital. W jej strukturach funkcjonuje również agencja event marketingowa Imagine Nation, realizująca działania z zakresu experiential, event i field marketingu.
IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zostało założone w 1938 roku w celu promowania odpowiedzialnego marketingu. Centrala IAA znajduje się w Nowym Jorku, lokalne oddziały w ponad 40 krajach.
Dołącz do dyskusji: IAA Polska ma sześciu nowych członków