SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

55 nominacji do nagród IAB MIXX Awards 2024

Spośród 155 zgłoszeń jury konkursu IAB MIXX Awards wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody za działania reklamowe w środowisku cyfrowym. Najlepsze kampanie powalczą o złote, srebrne i brązowe statuetki w szesnastu kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy już 26 listopada. 

Oprócz najlepszych kampanii digital, jury i kapituła konkursu, jak co roku wytypowała zwycięzców w kategoriach Reklamodawca Roku, Agencja Roku oraz Dom Mediowy Roku, a także laureatów nagród specjalnych: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

– Mocną stroną tegorocznej edycji jest odpowiedzialne podejście marek coraz odważniej podejmujących trudne tematy, uważane dotychczas za niewygodne i w związku z tym słabo reprezentowane w komunikacji. Widzimy, że to się zmienia. Bardzo cieszy fakt, że wiele nominowanych kampanii odpowiada na realne problemy grup docelowych i opiera się na mocnych insightach. Z ciekawością obserwujemy też skuteczne zaangażowanie Zetek, uważanych za grupę będącą sporym wyzwaniem marketingowym, w różnych kanałach cyfrowych: od mediów społecznościowych po gaming. W tej edycji nie brakuje zatem pozytywnych zaskoczeń i niezwykle inspirujących projektów – komentuje przewodnicząca jury IAB MIXX Awards 2024 Adrianna Kubik, business director&board member w They.pl.

Nominowani do IAB MIXX Awards 

Wśród wyróżnionych kampanii, kilka otrzymało nominację w aż trzech kategoriach. Projekt Saving the Voice of the Ghetto przygotowany dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, w którym przy pomocy AI ożywiono wspomnienia ocalałej z Holokaustu Stelli Fidelseid został nominowany w kategoriach: Artifical Intelligence, Consumer Experience oraz Digital Public Relations.

Miasto ING w Roblox “Nie daj się wkręcić w sieci” czyli trzeci sezon gry edukacyjnej, której celem jest rozwijanie tematu bezpieczeństwa w internecie, nominowano w kategoriach Consumer Experience, Games & eSport oraz Online Marketing with Influencer.

Kampania „Przetargowe BINGO” przygotowana dla Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, mająca na celu budowanie świadomości na temat uczciwych praktyk w przetargach również uzyskała trzy nominacje. Projekt został doceniony w kategoriach Content Marketing, Digital Public Relations oraz Limited Budget.

Kampanie, które otrzymały po dwie nominacje to: Influencerzy (BA)ROKU, Donut Trzech Króli, Efektywna nauka z ProfiLingua oraz Rowerowa Planeta Skody.

Z pełną listą nominowanych można zapoznać się na stronie MIXX Awards. 

Podczas gali Mixx Awards 2023 tytuł Best in Show trafił do kampanii "Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez Gong, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Spośród 62 statuetek jury przyznało 7 złotych nagród. Macieja Gałeckiego uhonorowano Nagrodą Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań. Inga Songin zdobyła tytuł Człowieka Roku. 

Dołącz do dyskusji: 55 nominacji do nagród IAB MIXX Awards 2024

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl