„Dziecko przyniosło coś z przedszkola…” w reklamie Ibuprom Forte (wideo)
Ruszyła kampania telewizyjna marki Ibuprom dla dzieci Forte(produkowanego przez USP Zdrowie). Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
Najnowsza kreacja dla USP Zdrowie podkreśla, że takich „przyniesionych” chorób nie należy lekceważyć, a najlepszym sposobem na ich objawy, w tym gorączkę i ból, a także najbardziej dokuczliwy dla dzieci – ból ucha, jest właśnie Ibuprom dla dzieci Forte.
- Przedszkolaki ciągle chorują, zarażając się od kolegów i koleżanek. Zatem pytanie, jakie stawiamy w reklamie „Co dzieci przynoszą z przedszkola?” jest oparte o bardzo życiowy, niezwykle prawdziwy i emocjonalny insight - tłumaczy Kuba Janicki, creative director w agencji Opus B.
Reklama zrealizowana została przez dom produkcyjny Selfish3, a za kamera stanął reżyser Kristofer Russ. Kreację przygotowała agencja Opus B.
W ofercie marki środka przeciwbólowego Ibuprom dostępnych jest kilka wariantów. USP Zdrowie promowało m.in. Ibuprom Zatoki przekonując, że ma przynosi podwójna ulgę.
W reklamie Ibupromu RR zwracano uwagę, że jest to innowacyjna tabletka na ból głowy.
Dołącz do dyskusji: „Dziecko przyniosło coś z przedszkola…” w reklamie Ibuprom Forte (wideo)