ICP Group ze spadkiem wpływów o 1,5 proc. i 478 tys. zł straty netto
W ub.r. grupa kapitałowa ICP Group zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 1,5 proc. do 38,49 mln zł oraz 478,4 tys. zł straty netto (wobec 529,1 tys. zł zysku w 2016 roku). - Strata na poziomie grupy kapitałowej wynikała ze słabszych wyników spółek zależnych - komentuje Krzysztof Michniewicz, prezes firmy.
Koszty działalności operacyjnej ICP Group zwiększyły się w skali roku z 37,56 do 38,08 mln zł, natomiast zysk ze sprzedaży zmalał z 1,54 mln zł do 408,4 tys. zł, a zysk EBITDA - z 1,59 mln zł do 439,6 tys. zł.
- W 2017 r. zrealizowaliśmy prawie 300 projektów w zakresie angażowania, motywowania i nagradzania konsumentów, partnerów biznesowych oraz pracowników klientów spółki. Realizowane projekty obejmowały przede wszystkim obszar MICE - komentuje w liście do akcjonariuszy Krzysztof Michniewicz, prezes ICP Group. - Strata na poziomie grupy kapitałowej wynikała ze słabszych wyników spółek zależnych. Dokonaliśmy w 2017 r. restrukturyzacji Grupy, łącząc ICP Content jako spółkę przejmowaną z Concept Publishing Polska, jako spółką przejmującą - dodaje.
W czerwcu ub.r., po zaledwie czterech miesiącach pracy jako członek zarządu i dyrektor zarządzający, z ICP Group odszedł Tomasz Hilt. Natomiast we wrześniu ub.r. prokurentem w firmie została Mariola Sobieraj.
- W 2018 r. nasze działania będą koncentrować się w trzech obszarach, które mają mieć bezpośredni wpływ na zwiększenie przychodów spółki: nowego biznesu i rozwoju - poprzez powiększenie zespołów, zaangażowanych w proces pozyskania nowych klientów rozwój produktów, obsługi klientów - poprzez wprowadzenie nowych zasad współpracy z klientami oraz marketingu - poprzez wprowadzenie działań mających na celu zwiększenie świadomości firmy na rynku oraz budowaniu wizerunku wśród obecnych i potencjalnych klientów - wylicza Krzysztof Michniewicz. - W kolejnych latach zarząd planuje dalszy wzrost Grupy dzięki rozwijaniu nowych usługi i pozyskiwaniu nowych klientów, a także kontynuacji przyjętej polityki M&A - dodaje.
ICP Group oferuje m.in. systemy motywacji i aktywizacji sprzedaży, programy lojalnościowe i badawczo-edukacyjne oraz usługi z zakresu content marketingu i wyjazdów incentive.
Dołącz do dyskusji: ICP Group ze spadkiem wpływów o 1,5 proc. i 478 tys. zł straty netto