SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ideas NCBR chce zatrudnić agencję PR

Ośrodek badawczo -rozwojowy prowadzi przetarg na usługi PR - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować rok, a budżet jaki na ten cel przeznaczy oszacowano na 380 tys. zł netto. 

Przetarg dotyczy usług polegających na bieżącym wsparciu Ideas NCBR w zakresie działań PR.

Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za monitoring mediów,  tworzenie, dystrybucję i follow up wysyłki komunikatów prasowych do mediów polskich i zagranicznych, proaktywne plasowanie ekspertów w mediach (media drukowane, wystąpienia RTV, publikacje online), przygotowanie zgłoszeń na konkursy PR w Polsce ilustrujące skuteczność prowadzonych działań PR.

Do jej zadań należeć będzie także dbanie o dobry wizerunek Ideas NCBR oraz reagowanie w przypadku publikacji przedstawiających go w negatywnym świetle. Będzie też organizować spotkania i konferencje prasowe. 

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga:40) oraz koncepcja komunikacji (waga:60). Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 15 grudnia br.

Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok, a budżet wynosi 380 tys. zł netto (bez VAT). 

 

Dołącz do dyskusji: Ideas NCBR chce zatrudnić agencję PR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
R
Niech Ci co zawinili płacą teraz na poprawę wizerunku i agencje PRowe
odpowiedź