Ideas NCBR chce zatrudnić agencję PR
Ośrodek badawczo -rozwojowy prowadzi przetarg na usługi PR - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować rok, a budżet jaki na ten cel przeznaczy oszacowano na 380 tys. zł netto.
Przetarg dotyczy usług polegających na bieżącym wsparciu Ideas NCBR w zakresie działań PR.
Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za monitoring mediów, tworzenie, dystrybucję i follow up wysyłki komunikatów prasowych do mediów polskich i zagranicznych, proaktywne plasowanie ekspertów w mediach (media drukowane, wystąpienia RTV, publikacje online), przygotowanie zgłoszeń na konkursy PR w Polsce ilustrujące skuteczność prowadzonych działań PR.
Do jej zadań należeć będzie także dbanie o dobry wizerunek Ideas NCBR oraz reagowanie w przypadku publikacji przedstawiających go w negatywnym świetle. Będzie też organizować spotkania i konferencje prasowe.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga:40) oraz koncepcja komunikacji (waga:60). Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 15 grudnia br.
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok, a budżet wynosi 380 tys. zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Ideas NCBR chce zatrudnić agencję PR