IDMnet bez stron Infornext.pl
Infornext.pl zakończył współpracę z siecią reklamową IMDnet. Firma będzie samodzielnie sprzedawać reklamy w swoich serwisach internetowych.
Infornext.pl, wydawca m.in. serwisów Wieszjak.pl, Gotujmy.pl, Commed.pl i Rynekmedyczny.pl, współpracował z IDMnetem w zakresie sprzedaży reklam od czterech miesięcy. Obecnie firmy rozwiązały umowę, przy czym obowiązuje je jeszcze trzymiesięczny okres wypowiedzenia.
>>> Beata Grams, Tomasz Szatański i Karina Ranachowska w Infornext.pl
– Zdecydowaliśmy się na ten krok w związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz własnych struktur sprzedażowych – uzasadnia Anna Jagłowska, dyrektor biura reklamy Infornext.pl. – Obecnie mamy wystarczającą liczbę ciekawych produktów, które napędzają duży ruch, aby móc w pełni obsłużyć je pod kątem sprzedaży. Poza standardowymi formami reklamy, serwisy mają bogatą ofertę niestandardowych możliwości reklamowych i w tym dostrzegamy duży potencjał – opisuje.
W lutym br. strony Infornext.pl odwiedziło ponad 3,4 mln realnych użytkowników (według badania Megapanel Gemius/PBI – zobacz szczegółowe wyniki).
Dołącz do dyskusji: IDMnet bez stron Infornext.pl