„Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!” w kampanii wizerunkowej Grupy Olewnik
Ruszyła ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę Olewnik, pod hasłem „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!”
W ramach akcji promowane są Sucha Krakowska z Szynki oraz przywiązanie producenta do tradycji. Wykorzystując dwuznaczność słów i sytuacji Olewnik w zabawny sposób wprowadza nas w swój świat czerpiący z tradycji w nowoczesnym stylu.
Spoty w kilku wersjach emitowane będą w telewizjach TVN, TVP i Polsat, a także w internecie, w listopadzie i grudniu.
Spoty, które już od soboty będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, w zabawny sposób prezentują najistotniejsze przewagi Suchej Krakowskiej z Szynki Olewnik: smak oraz odpowiednio zbilansowana zawartość, czyli 30 plasterków w wygodnym opakowaniu.
- W ramach nowej kampanii chcemy pokazać, że nasza oferta jest niepowtarzalna, bo jej bazą jest doświadczenie, przy uwzględnieniu najnowszych trendów i potrzeb konsumentów tworzymy smak nie do podrobienia. W Grupie Olewnik niezmiennie podkreślamy, że „Jedzenie ma znaczenie” i za to hasło bierzemy pełną odpowiedzialność – mówi Agnieszka Stańczyk category manager Grupy Olewnik.
Za kreację i wyprodukowanie filmów reklamowych oraz media plan odpowiada agencja Dentsu-X, zakup mediów i kreację online prowadzi Huta19, obsługę media relations zapewnia Agencja Prepare.
Dołącz do dyskusji: „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!” w kampanii wizerunkowej Grupy Olewnik