„Idzie Wiosna!” w kampanii Bonarka City Center
W prasie, radiu i na outdoorze rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa Bonarka City Center. Akcję pod hasłem „Idzie Wiosna!” przygotowały agencja Focus Media Group i dział marketingu tego centrum.
Prowadzona od początku marca kampania reklamowa krakowskiej galerii handlowej Bonarka City Center jest oparta na motywie damskiego, czerwonego pantofelka. Taki przekaz podkreśla dostępność w tym centrum nowych, wiosennych kolekcji, a szpilka buta nawiązuje do komina stanowiącego punkt orientacyjny Bonarka City Center.
Akcja pod hasłem „Idzie Wiosna!” jest prowadzona w Krakowie, obejmując prasę (regionalne wydania „Gazety Wyborczej”, „Dziennika Polskiego” i „Faktu”), radio (PR Kraków, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Planeta FM, Radio Eska, RMF Maxxx) oraz outdoor (ponad 80 billboardów i siatek wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa). Kreację kampanii – zaplanowanej na cały marzec – przygotowała agencja reklamowa Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio dział marketingu Bonarka City Center, a działania public relations prowadzi agencja Open Media.
Dołącz do dyskusji: „Idzie Wiosna!” w kampanii Bonarka City Center