„Ile Ci brakuje do szczęścia?” - Agnieszka Radwańska reklamuje Vanquis Bank (wideo)
Ruszyła wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa Vanquis Banku z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ile Ci brakuje do szczęścia?”, przygotowały firmy Adwertajzing i Infinity Media.
Spoty Vanquis Banku pokazują, jak Agnieszka Radwańska podczas rozgrywki na korcie nie sięga piłki i przegrywa wymianę. Ma to symbolizować, że każdemu może zabraknąć pieniędzy, ale wtedy może skorzystać z oferty tego banku.
- Vanquis Bank pozycjonuje się w roli udzielającego wsparcia, gdy pojawia się potrzeba - opisuje Phil Pringle, dyrektor generalny banku. W spotach z Radwańską promowana jest pożyczka gotówkowa.
Internetowe reklamy odsyłają do serwisu, w którym po wpisaniu swojego imienia można obejrzeć wersję spotu, w której tenisistka wypowiada je.
Agnieszka Radwańska w br. wystąpiła już w kampanii reklamowej Play wspólnie z Jerzym Janowiczem (obejrzyj spot), w kolejnej reklamie urządzeń AGD marki Amica (zobacz szczegóły), razem ze swoją siostrą Urszulą w kampanii drogerii Dayli (zobacz więcej), a ponadto reklamuje zegarki Rado (więcej na ten temat).
W kampanii Vanquis Banku wizerunek tenisistki pojawia się w spotach telewizyjnych, reklamach internetowych i outdoorowych.
- Obecny kontrakt z Agnieszką Radwańską został podpisany na czas trwania kampanii, nie wykluczamy jednak kontunuowania naszej współpracy - informuje nas Andrzej Zackiewicz, head of marketing communication w banku.
Jednocześnie będą emitowane reklamy, których bohaterami są zwykli klienci Vanquis Banku. Dzięki oferowanym przez bank karcie kredytowej i pożyczce odnawialnej mogą kupić pralkę, rower i wyjechać na zagraniczne wakacje. - Symboliczne przeniesienie produktu na kartę kredytową pozwala konsumentom dostrzec osobisty i wszechstronny potencjał oferowanych przez Vanquis Bank narzędzi finansowych - przekonuje Phil Pringle.
Cała kampania zaczęła się 16 czerwca i potrwa do 30 sierpnia. Obejmuje telewizję (TVP 1 , TVP2 , TVN, Polsat, wybrane stacje tematyczne) i internet, w lipcu będzie też prowadzona w radiu, a w lipcu i sierpniu na outdoorze (pojazdy komunikacji miejskiej i siatki wielkoformatowe w Trójmieście i aglomeracji katowickiej).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Adwertajzing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Infinity Media.
Dołącz do dyskusji: „Ile Ci brakuje do szczęścia?” - Agnieszka Radwańska reklamuje Vanquis Bank (wideo)