incolours.pl w internetowej kampanii Dulux
W internecie rusza kampania reklamowa farb Dulux. Najważniejszym elementem akcji jest serwis uruchomiony pod adresem www.incolours.pl.
Startująca właśnie w internecie kampania reklamowa marki Dulux przybliża trendy kolorystyczne i różnorodność możliwości, jaką daje umiejętne łączenie barw we wnętrzach, modzie i designie. Akcja obejmuje przede wszystkim serwis incolours.pl, w którym można m.in. stworzyć własny zestaw ulubionych barw i zachować je w „Teczce Kolorów”. Z kolei aplikacja „Mouse Painter” pozwala wirtualnie sprawdzić, jak wybrane barwy będą wyglądały na ścianach konkretnego domu.
Serwis wspierają działania reklamowe prowadzone m.in. w portalach Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Goldenline.pl i Deccoria.pl oraz w serwisach społecznościowych, m.in. Facebook i Twitter. Kreację i strategię kampanii – zaplanowanej do marca – przygotowała agencja OS3 multimedia, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: incolours.pl w internetowej kampanii Dulux