Infinity Media wprowadza platformę adblast łączącą obsługę reklam display, social, search i mobile
Dom mediowy Infinity Media uruchomił platformę adblast do koordynacji działań reklamowych w internecie. Przy jej opracowaniu i obsłudze współpracuje m.in. z firmami Mint Media, Mobile Rockets i Result Media.
Koncepcja adblasta opiera się na integracji czterech kanałów komunikacji marketingowej w internecie: display, search, mobile oraz social. Rozwiązanie oferuje jeden interfejs, łączący różne systemy informatyczne, który służy do zakupu i realizacji różnego typu kampanii reklamowych w sieci.
- Użytkownik zarządza kampaniami w czterech kanałach jednocześnie, w czasie rzeczywistym. Tym samym oszczędza czas potrzebny na start oraz prowadzenie kampanii w poszczególnych kanałach, a także znacząco optymalizuje wydatki na reklamę w internecie - opisuje Magdalena Kaczor, interactive media director w Infinity Media.
Infinity Media przygotowała platformę adblast przy wykorzystaniu technologii Catvertiser, AdCarousel czy adform oraz specjalistów zewnętrznych takich jak m.in. Paweł Karaś z Mint Media, Bartosz Drozdowski z Mobile Rockets i Adrian Radomski z Result Media.
Dołącz do dyskusji: Infinity Media wprowadza platformę adblast łączącą obsługę reklam display, social, search i mobile