Letnia beztroska promuje aplikację Moje ING od ING Banku Śląskiego (wideo)
ING Bank Śląski w nowej kampanii reklamuje aplikację mobilną Moje ING. Akcję, z udziałem Marka Kondrata, przygotowały agencja Brain i dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Spot z kampanii pokazuje, jak różne osoby bawią się w letniej scenerii. Towarzyszą temu muzyka klasyczna i komentarz Marka Kondrata, od wielu lat ambasadora marketingowego ING Banku Śląskiego.
Kampania podkreśla, że w aplikacji Moje ING można ustawić powiadomienia o nadchodzących płatnościach, np. za prąd.
W poprzedniej kampanii ING Banku Śląskiego promowano zbliżeniową kartę do wielu walut Visa, w spocie wystąpił aktor Piotr Głowacki. Natomiast we wcześniejszej Katarzyna Nosowska wyśpiewywała pozytywne opinie o firmach korzystających z usług banku.
W ub.r. skonsolidowane wydatki marketingowe ING Banku Śląskiego wyniosły 118,1 mln zł w ub.r., o 10,6 proc. więcej niż rok wcześniej.
Działania reklamujące bank obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Letnia beztroska promuje aplikację Moje ING od ING Banku Śląskiego (wideo)