Initiative globalnym dostawcą mediów dla Lego
Dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands) wygrał przetarg na globalną obsługę mediową firmy Lego, producenta klocków. Marketer zmienia agencję po raz pierwszy od 15 lat.
Initiative pokonał w trwającym od kilku miesięcy przetargu takie agencje, jak Dentsu Aegis Network (sieć pracowała dla Lego w Europie) i Publicis Media (w USA).
Paneuropejskim budżetem mediowym Lego zajmował się ostatnio dom mediowy Carat z sieci Dentsu - od 2004 roku. Agencja ta pracowała też dla marketera w regionie Azja-Pacyfik - od 2015 roku.
Z kolei należący do Publicis Media dom mediowy Starcom obsługiwał mediowo Lego w USA, najważniejszym dla tego marketera rynku.
Lego rozpoczęło przetarg na globalną obsługę mediową latem br.
Wygrana Lego to trzeci w tym roku globalny budżet zdobyty przez Initiative – wcześniej agencja wygrała przetargi Amazona i Carlsberga.
Dołącz do dyskusji: Initiative globalnym dostawcą mediów dla Lego